Büyükşehir'den büyük başarı
Büyükşehir’den büyük başarı
Manisa Büyükşehir Belediyespor deplasmanda konuk olarak gittiği maçta Düzcespor’a tam 4 gol atarak maçı sonlandırdı ve geri döndü. Ali Öztürk tarafından 2 asist ve 1 gol atılması sonrasında büyük bir başarı elde edildi.
Golleri atan kişiler
Yeşil beyazlılar şu anda 2 de 2 yaparak puanlarını 8’e yükseltmeyi başardılar. Golleri atan kişiler ise Umut, Alper Akçam, İsmail ve Ali olarak kayıtlara geçti. Spor Toto 3. Lig 5. Hafta maçında Manisa’dan büyük bir başarı geldi. Zorlu bir deplasman maçı olan bu maçta Düzce’ye gelen ekip rakip sahada oldukça başarılı oldular.
Gollerin dakikası
Baskılı bir şekilde maça başlayan takım 13.dakika olduğu zaman karşılığı aldı. İsmail’den gelen pasla Umut topa buluştu ve güzel bir vuruşla bu pası sonlandırdı. Daha sonra 47.dakikada, 53.dakikada ve en son olarak 70.dakikada gelen goller ile sahadan galibiyetle ayrılındı.







FACEBOOK YORUMLAR