Büyükşehir'den büyük başarı

Büyükşehir'den büyük başarı
27 Eylül 2017 - 19:21

Büyükşehir’den büyük başarı

Manisa Büyükşehir Belediyespor  deplasmanda konuk olarak gittiği maçta Düzcespor’a tam 4 gol atarak maçı sonlandırdı ve geri döndü. Ali Öztürk tarafından 2 asist ve 1 gol atılması sonrasında büyük bir başarı elde edildi.

Golleri atan kişiler

Yeşil beyazlılar şu anda 2 de 2 yaparak puanlarını 8’e yükseltmeyi başardılar.  Golleri atan kişiler ise Umut, Alper Akçam, İsmail ve Ali  olarak kayıtlara geçti. Spor Toto 3. Lig 5. Hafta  maçında Manisa’dan büyük bir başarı geldi. Zorlu bir deplasman maçı olan bu maçta Düzce’ye gelen ekip rakip sahada oldukça başarılı oldular.

 Gollerin dakikası

Baskılı bir şekilde maça başlayan takım 13.dakika olduğu zaman karşılığı aldı. İsmail’den gelen pasla Umut topa buluştu ve güzel bir vuruşla bu pası sonlandırdı. Daha sonra 47.dakikada, 53.dakikada ve en son olarak 70.dakikada gelen goller ile sahadan galibiyetle ayrılındı. 

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum