MANİSA'DAKİ BİR MAHALLEDE KARANTİNA SÜRESİ UZATILDI

Manisa'daki bir mahallede karantina süresi, pozitif vakaların çıkması nedeniyle uzatıldı.

MANİSA'DAKİ BİR MAHALLEDE KARANTİNA SÜRESİ UZATILDI
28 Nisan 2020 - 23:24
Manisa'nın Alaşehir ilçesi Caberfakılı Mahallesi'nde koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina süresi 5 Mayıs'a kadar uzatıldı.

Alaşehir Hıfzıssıhha Kurulu  açıkladığı kararda şu ifadelere yer verdi:
"Alaşehir Hıfzıssıhha Kurulu 15/04/2020 tarih ve 28 sayılı kararına istinaden uygulanan Caberfakıllı Mahallesi’ndeki karantina uygulamasının takip edilen Covid-19 (+) pozitif hasta kişilerin bulunmasından dolayı 28/04/2020 tarihi saat 24.00 ten itibaren 05/05/2020 Salı saat 24.00’e kadar uzatılmasına karar verilmiştir."

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum