MANİSA'DAKİ BİR MAHALLEDE KARANTİNA SÜRESİ UZATILDI
Manisa'daki bir mahallede karantina süresi, pozitif vakaların çıkması nedeniyle uzatıldı.
Editör: Manisa İlk Haber
28 Nisan 2020 - 23:24
Alaşehir Hıfzıssıhha Kurulu açıkladığı kararda şu ifadelere yer verdi:
"Alaşehir Hıfzıssıhha Kurulu 15/04/2020 tarih ve 28 sayılı kararına istinaden uygulanan Caberfakıllı Mahallesi’ndeki karantina uygulamasının takip edilen Covid-19 (+) pozitif hasta kişilerin bulunmasından dolayı 28/04/2020 tarihi saat 24.00 ten itibaren 05/05/2020 Salı saat 24.00’e kadar uzatılmasına karar verilmiştir."







FACEBOOK YORUMLAR