MANİSA'DA METRELERCE YÜKSEKTEN DÜŞEN İŞÇİ HAYATINI KAYBETTİ
Edinilen bilgiye göre Manisa'nın Şehzadeler'de taş ocağında operatör olarak çalışan işçi, dengesini kaybetmesi sonucu 8 metre yükseklikten düşen işçi yaşamını yitirdi.
Editör: Manisa İlk Haber
02 Mayıs 2020 - 13:54 - Güncelleme: 02 Mayıs 2020 - 17:50
Alınan bilgiye göre, ocakta operatör olarak çalışan 48 yaşındaki Süleyman Y. (48), çalıştığı sırada bir anda dengesini kaybetti ve 8 metre yükseklikten düştü.
Acı olay sonrasu ölen işçinin, kum eleğinin bandına sıkışarak yaşamını yitirdiği belirlendi.
Olayla ilgili soruşturmanın devam ettiği öğrenildi.







FACEBOOK YORUMLAR