Askerlerin neyden zehirlendiğini Murat Demir Açıkladı

Askerlerin neyden zehirlendiğini Murat Demir Açıkladı
21 Haziran 2017 - 19:04

Askerlerin neyden zehirlendiğini Murat Demir Açıkladı

Askerlerin zehirlenmesi konusunda uzun zamandır bir tartışma yaşanıyordu.  Eni sonunda bu konuda AK Parti Kastamonu Milletvekili Murat Demir tarafından bir açıklama geldi ve açıklamada askerlerin yedikleri kek sonrası bu hale geldikleri  bu nedenden dolayı hastaneye kaldırıldığı bildirildi.

Askerler taburcu oldu

Askerler taburcu oldu olmasına ancak olayın 6 defa yaşanmış olması nedeniyle olay uzun süredir araştırılıyor. Savcılıklar, polisler, askerler ve dedektifler olayı araştırırken en son gelen bilgilendirme AK Parti Kastamonu Milletvekili Murat Demir tarafından oldu. Olay 19 Haziran günü iftarın ardından yaşanmıştı. Midesi bulanan kusan askerler hastanelere kaldırılmıştı. Olayın yemekten olmadığı kantinde satılan bir kekten dolayı olduğu açıklandı. 3 bin personelden yemekleri yedikleri halde rahatsız olmayan olunca durum farklılaştı ve araştırmalar sonrasında bulundu. Olayın sadece 8 kişiden oluştuğu 8 kişinin kek yediği diğerlerinin psikolojik olarak olduğu ortaya çıktı. 

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum