Zehirlenen 69 askerin son durumu
Zehirlenen 69 askerin son durumu
Dün yaşanan olay kesinleşmeye başladı. 1. Piyade Eğitim Tugay Komutanlığında yaşanan olayda askerler akşam yemeğini yedikten sonra bir anda şikayetler gelmeye başladı. Artan şikayetler üzerine hemen askerler hastanelere sevk edildi. 69 tane askerin bu nedenden dolayı hastaneye kaldırıldığı açıklandı.
Aslında 85 kişi
Askeriyede 85 asker et yemeğini yedikten sonra bulantı, kusma ve vb sorunlar yaşayınca ilk revire kaldırıldılar sonrasında 69 tane asker hastaneye sevk edilmek zorunda kalındı. Olay saat 18.00’da yaşandı ve askerler hastaneye kaldırıldıktan hemen sonra tedaviye alınınca sabaha taburcu olması konusunda işlem başlattılar.
Neden oldu ?
Hindi eti yenmesi nedeniyle ve o etin çiğ olması nedeniyle bu olay yaşandı.







FACEBOOK YORUMLAR