VALİ DENİZ AVM'DE İNCELEMELERDE BULUNDU

Magnezia AVM’yi ziyaret eden Vali Ahmet Deniz, İl Hıfzı Sıhha Kurulu tarafından alınan Covid-19 tedbirleri kapsamında yapılan uygulamaları denetledi.

VALİ DENİZ AVM'DE İNCELEMELERDE BULUNDU
Editör: Manisa Haber
14 Mayıs 2020 - 12:33
Koronavirüs kapsamında geçici süreliğine kapatılan alışveriş merkezleri Pazartesi gününden itibaren hizmet vermeye başladı. Vali Ahmet Deniz de, Yunusemre Kaymakamı Ahmet Erdoğdu ve İl Emniyet Müdürü Ömer Uslusoy eşliğinde Magnezia Alışveriş Merkezi’ni ziyaret ederek incelemelerde bulundu. İl Hıfzı Sıhha Kurulu’nun virüsün yayılmasını önlemek amacıyla aldığı tedbirleri denetleyen Vali Deniz, AVM yönetiminden bilgi aldı. Alınan tedbirlerin titizlikle uygulanmasını isteyen Vali Deniz vatandaşların da sosyal mesafe ve maske kullanımı konusunda tedbiri elden bırakmamasını istedi. Alışveriş merkezlerinin açılması sebebiyle farklı illerde yaşanan olumsuz görüntülerin Manisa’da yaşanmadığını belirten Vali Deniz, vatandaşların bu konuda gösterdiği hassasiyetin memnuniyet verici olduğunu ifade etti.
 

 
 

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum