Türkiye Sirki Manisalıları Büyüledi

Türkiye Sirki, Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin katkılarıyla ilk defa Manisalılar ile buluştu.

Türkiye Sirki Manisalıları Büyüledi
07 Aralık 2015 - 13:40 - Güncelleme: 07 Aralık 2015 - 15:36

Türkiye Sirki, Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin katkılarıyla ilk defa Manisalılar ile buluştu.


Türkiye’nin ilk uluslararası Hayvansız Sirk’i Manisa’da gösterilerine başladı. Eski Otogar içinde 2 hafta boyunca devam edecek olan Sirk, Cuma, Cumartesi ve Pazar günleri Manisalılarla buluşuyor. Hayvansız Eğlendiren Sirk olarak bilinen ünlü Türkiye Sirki, 6 ülkeden (Kırgızistan, Ukrayna, Fas, Gürcistan, Kazakistan, Rusya) katılan sihirbazlar, palyaçolar, ip cambazları, uçan akrobatlar, tramboli, hava akrobasi, lastik kız, bisiklet show, jonglör, karakter kostümlü dansçılarla Manisalılara unutulmaz bir gösteri sunmaya devam ediyor.


Manisa’da kültürel ve sanatsal faaliyetleri her yaştan vatandaşa ulaştıran Manisa Büyükşehir Belediyesi, sirkin biletlerini öğrencilere ücretsiz olarak dağıttı.


FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum