"Şampiyonluğu Başkanlığa Bin Kere Tercih Ederim"
Fenerbahçe kulübünde mayıs ayında düzenlenecek kongrede başkanlığa adaylığını açıklayan Ali Koç taraftar ve kongre üyelerinin düzenlediği bir etkinlikte seçim sürecine ilişkin açıklamalarda bulundu. Sarı lacivertli kulübün mali anlamda zorlu bir süreçten geçtiğini belirten Ali Koç kongrede başkan seçilmesi halinde hayata geçireceği projelerini anlattı. Ayrıca Aziz Yıldırım’ın kendisini hedef alan açıklamalarına da değinen Ali Koç şampiyonluğu bin kere başkanlığa tercih edeceğinin altını çizdi.
Organizasyona kendisini davet ettikleri için taraftar ve kongre üyelerine teşekkür eden Ali Koç hayatında birçok kez topluluk önünde konuşma yaptığını fakat ilk kez bu denli büyük bir topluluk karşısında olduğunu söyledi.
Konuşmasına Fenerbahçe camiasının en büyük sorununun kulübü kulüp yapan taraftarın giderek camiadan uzaklaşması olduğunu söyleyerek başlayan Ali Koç “Fenerbahçe’nin sahip olduğu en büyük güç taraftar. Biz de bu potansiyeli yeniden hayata geçirmek için göreve talip olduk. Kulüp olarak en büyük başarılara imza attığımız dönemlere bakıldığında hep camia olarak birlik ve beraberlik içinde olduğumuz gözlemlenir. Biz şayet seçilirsek bu birlik ve beraberlik atmosferini sağlayacağız” dedi.
Sportif anlamda hedeflerinin istikrarlı bir şekilde başarıyı yakalamak ve global dünyada yükselen bir Fenerbahçe yaratmak olduğunu belirten Ali Koç kendisinin seçimi kazanmak için sırf laf olsun diye proje ortaya koymayacağını söyledi.
Hedefinin Fenerbahçe’nin potansiyelini ortaya çıkarmak ve camianın bütünlüğünü sağlamak olduğunun altını çizen Ali Koç kulübün içinde bulunduğu mali durumun iç açıcı olmadığını ve bu anlamda göreve geldikten sonra seferberlik ilan edeceğini söyledi. Gerek futbol gerekse amatör branşlarda kulübün sponsor desteği ile yola devam edeceğinin altını çizen Koç tüm çalışmalarını bu doğrultuda yaptıklarını söyledi.
Hali hazırdaki transfer politikasını eleştiren Ali Koç göreve gelmeleri halinde dünya çapında bir scout ekibi oluşturacaklarını, gerekirse orta ve uzun vadede futbol akademisi ve altyapı çalışmalarını yenilemek istediklerini söyledi.
Ali Koç Fenerbahçe camiasında her kesimden gelen eleştirileri dinleyeceğini ve birlik ve beraberliği inşa etmek için elinden gelen çabayı harcayacağını belirtirken kendisini suçlayan açıklamalarda bulunan başkan Aziz Yıldırım’a cevap olarak “3 Temmuz sürecinden sonra kulübe sponsor olmamakla suçlandım. Başkan olduğum takdirde amatör branşları kapatacağım konuşuluyor. Burada şunu belirtmek isterim ki kongre sürecinde hakkımda asılsız haberler yapıldı. Camia içinde kulübün yaşadığı sponsor sıkıntısı ve Alex’in Türkiye’ye getirilmesiyle ilgili olarak bölücülükle suçlandım fakat şunu belirtmek isterim ki bu olayların hepsi beni derinden üzmüştür” dedi.
Seçim sürecinde her adayın birbirinin yüzüne bakacak konumda olması gerektiğini savunan Ali Koç “Fenerbahçeli olmak demek sevgidir, birlik beraberliktir. Başkanımızın hem bana hem de kulübe emeği çoktur. Seçim sürecinden sonra eminim birbirimizi kucaklayıp yola öyle devam edeceğiz” dedi. Spor dünyasındaki en güncel haberleri ve maçlara açılan en yüksek oranları forvetbet bahis sitesi ve supertotobet canlı bahis sitesi üzerinde bulabilir, yüksek kazançlar elde edebilirsiniz.




FACEBOOK YORUMLAR