Manisasporlu Futbolcular Magnesia'da Sinema Keyfi

Spor Toto 2. Lig’in 29. haftasında Keçiörengücü ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdüren Manisaspor, dün gerçekleştirilen antrenmanın ardından Teknik Direktör Taner Taşkın’ın davetlisi olarak Forum Magnesia’da sinema keyfi yaşadı.

Manisasporlu Futbolcular Magnesia'da Sinema Keyfi
26 Mart 2016 - 09:25 - Güncelleme: 26 Mart 2016 - 12:18

Manisasporlu Futbolcular Magnesia’da Sinema Keyfi

Spor Toto 2. Lig’in 29. haftasında Keçiörengücü ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdüren Manisaspor, dün gerçekleştirilen antrenmanın ardından Teknik Direktör Taner Taşkın’ın davetlisi olarak Forum Magnesia’da sinema keyfi yaşadı.


Manisaspor teknik heyeti ve futbolcuları Forum Magnesia Alışveriş Merkezi’nde gerçekleştirdikleri turun ardından vizyona yeni giren “Kolpaçino 3” filmini izleyerek stres attı.

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum