Manisa onunla gururlanıyor

Manisa onunla gururlanıyor
03 Haziran 2017 - 21:09

Manisa onunla gururlanıyor

Manisa Büyükşehir Belediyespor Kulübü Judo takımında yer alan Mert Şişmanlar adındaki genç sporcu Manisa ilini temsilen 3 ve 4 Haziran günlerinde ülkemizde düzenlenecek olan Ümitler Balkan Şampiyonası’nda yer alacak.

Yarışma oldukça zor

Şampiyonluk yarışmasında yer alacak olan Şişmanlar’ın işi zor olup bu yarışmaya tam 10 ülkeden 270 tane sporcu geldiği bu nedenle de kolay olmayacağı gözüküyor. Bu 10 ülke ; Arnavutluk, Bosna Hersek, Bulgaristan, Karadağ, Kosova, Makedonya, Sırbistan, Romanya ve Yunanistan olarak kayda geçti. Ülkemiz bu ülkelere karşı mücadele edecek Mert Şişmanlar ile birlikte. Manisa ve ülkemizi temsilen oraya çıkacak olan Şişmanlar ilerleyen zamanlarda da Avrupa Şampiyonluklarında da yer alacak. Bu konuda Manisa Büyükşehir Belediyespor Başkanı Mehmet Güzgülü, Judo takımında yer alan Mert Şişmanlar için başarılı olduğunu Avrupa şampiyonalarında göreceğini ve Türkiye’yi ve Manisa’yı en iyi şekilde temsil edeceğine inandığını söyledi. Biz de buradan şimdiden başarılar diliyoruz.

Kaynak: Manisa Büyükşehir Belediyespor Kulübü

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum