MANİSA'DA BİR MAHALLEDE KARANTİNA SONA ERDİ

Manisa Valiliği, Alaşehir ilçesi Gümüşçay Mahallesinde koronavirüs salgını tedbirleri kapsamında uygulanan karantinanın sona erdiğini duyurdu.

MANİSA'DA BİR MAHALLEDE KARANTİNA SONA ERDİ
15 Mayıs 2020 - 13:11
Valiliktan yapılan açıklamada, "İlimiz Alaşehir İlçesine bağlı Gümüşçay Mahallesinde devam eden karantina uygulamasının, 15.05.2020 tarihi saat 24:00 itibariyle İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararı ile sonlandırılmasına karar verilmiştir" ifadelerine yer verildi.

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum