Valiliktan yapılan açıklamada, "İlimiz Alaşehir İlçesine bağlı Gümüşçay Mahallesinde devam eden karantina uygulamasının, 15.05.2020 tarihi saat 24:00 itibariyle İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararı ile sonlandırılmasına karar verilmiştir" ifadelerine yer verildi.
FACEBOOK YORUMLAR