Manisa'da 14 günlük karantinası biten vatandaşlar evlerine uğurlandı
COVİD-19 salgınının tüm Dünyada yayılması ile yurt dışından ülkemize getirilen vatandaşlarımız 14 günlük karantina sürelerini tamamlayarak Gençlik ve Spor Bakanlığına bağlı Muradiye Kız Öğrenci Yurdundan ayrıldı.
Editör: Manisa İlk Haber
14 Nisan 2020 - 15:49
ABD’den 209, Etiyopya’dan 109 olmak üzere Ülkemize gelerek 14 günlük karantina sürelerini geçirdikleri Muradiye Kız Öğrenci yurdundan ayrılan 318 kişi, 14 gün süresince çok iyi ağırlandıklarını belirterek yetkililere teşekkür etti.




FACEBOOK YORUMLAR