Manisa Büyükşehir Belediyespor kupaya veda etti

Manisa Büyükşehir Belediyespor kupaya veda etti
30 Ağustos 2017 - 22:11

Manisa Büyükşehir Belediyespor kupaya veda etti

Manisa Büyükşehir Belediyespor bu sezona oldukça umutlu başlayacakken daha baştan kaybedildi. Ziraat Türkiye Kupası 2.tur mücadelesinde evinde Bergama Belediyespor’a 2 – 0 yenildi ve kupaya maalesef ki veda etti. 2.tur mücadleesinde evinde Bergama Belediyespor’a yenilen Manisa Büyükşehir Belediyespor  diğer maçları  için daha iyi hazırlanması gerekiyor.

Maç hakkında kısa ve net bilgiler :

Stat: Mümin Özkasap Stadı

 

Hakemler: Mehmet Güngör, Rahman Kalyoncu, Fatih Pazı

 

Manisa Büyükşehir Belediyespor: Yusuf, Abdurrahman Emir, Umut, Alper Akçam, Çağrı, İsmail (Dk. 67 Ali), Berkin Kamil, Mehmet Kuruoğlu, Ufukhan, Mehmet Yılmaz, Kaan (Dk. 67 Olcay)

 

 

Bergama Belediyespor: Kazım, Hüseyin, Ahmet, Emre, Berkant (Dk. 74 Volkan), Samet (Dk. 87 Ozan Murat), Hakan, Mehmet Mert (Dk. 90 Ulaş), Hacı Ömer, Resul, Berk

 

Sarı Kartlar: Ahmet, Berkant, Samet, Resul (Bergama Bld.)

 

Goller: Dk. 54-80 Hacı Ömer (Bergama Bld.)

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum