Manisa Büyükşehir Belediyespor kupaya veda etti
Manisa Büyükşehir Belediyespor kupaya veda etti
Manisa Büyükşehir Belediyespor bu sezona oldukça umutlu başlayacakken daha baştan kaybedildi. Ziraat Türkiye Kupası 2.tur mücadelesinde evinde Bergama Belediyespor’a 2 – 0 yenildi ve kupaya maalesef ki veda etti. 2.tur mücadleesinde evinde Bergama Belediyespor’a yenilen Manisa Büyükşehir Belediyespor diğer maçları için daha iyi hazırlanması gerekiyor.
Maç hakkında kısa ve net bilgiler :
Stat: Mümin Özkasap Stadı
Hakemler: Mehmet Güngör, Rahman Kalyoncu, Fatih Pazı
Manisa Büyükşehir Belediyespor: Yusuf, Abdurrahman Emir, Umut, Alper Akçam, Çağrı, İsmail (Dk. 67 Ali), Berkin Kamil, Mehmet Kuruoğlu, Ufukhan, Mehmet Yılmaz, Kaan (Dk. 67 Olcay)
Bergama Belediyespor: Kazım, Hüseyin, Ahmet, Emre, Berkant (Dk. 74 Volkan), Samet (Dk. 87 Ozan Murat), Hakan, Mehmet Mert (Dk. 90 Ulaş), Hacı Ömer, Resul, Berk
Sarı Kartlar: Ahmet, Berkant, Samet, Resul (Bergama Bld.)
Goller: Dk. 54-80 Hacı Ömer (Bergama Bld.)







FACEBOOK YORUMLAR