Manisa Büyükşehir Belediyespor'dan bir başarı daha
Editör: Manisa İlk Haber
09 Ekim 2017 - 09:42
Manisa Büyükşehir Belediyespor’dan bir başarı daha
Ligin son haftalarına yaklaşırken başlardakine ters olarak iyi bir ilerleme kaydeden Manisa Büyükşehir Belediyespor deplasmandaydı ve deplasmanda konuk olarak gittiği Yeni Altındağ Belediyespor’u rahat bir şekilde yendi.
14 puana ulaştılar
Umut ve Ali tarafından atılan goller ile 2 – 0 bir galibiyet elde eden yeşil beyazlılar maç fazlalığı olarak liderliğe kadar yükseldiler. 3.Lig 1.grup içerisinde mücadele eden yeşil beyazlılar 7.haftada Ankara ekibi ve Yeni Altındağ takımları ile karşı karşıya geldiler.
Yakın zamanda 2 gol
20 ve 33. Dakikada gelen goller ile öne geçen takım maçı da bu şekilde bitirdiler. 14 puana ulaşan takım maç fazlalığı olarak lider oldu.







FACEBOOK YORUMLAR