MAHALLEDE 14 GÜN KARANTİNA UYGULANACAK
Manisa'da bir mahallede daha koronavirüs tedbirleri kapsamında 14 gün karantina uygulanacak.
Editör: Manisa İlk Haber
03 Mayıs 2020 - 21:47
"İlimiz Akhisar İlçesine bağlı Kömürcü Mahallesi 03.05.2020 tarihi saat 24:00 itibariyle; Koronavirüs salgınından vatandaşları korumak ve salgının yayılmasını önlemek amacıyla İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun 03.05.2020 tarihli ve 2020/36 sayılı kararı ile 14 gün süresince karantina altına alınmıştır.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur."







FACEBOOK YORUMLAR