Emniyet Önü Artık Daha Güvenli

Emniyet Önü Artık Daha Güvenli
16 Haziran 2017 - 23:20

Emniyet Önü Artık Daha Güvenli

Manisa ilinde bugün il ve ilçe emniyet müdürlükleri önünde güvenlik düzeyini arttırmak adına 15 ton ağırlığında olan 40 tane güvenlik kulübesi yerleştirilerek güvenlik düzeyi arttırıldı. Ayrıca polislerin dışarıdan gelecek saldırılara karşı çok daha güvenli olması için de bir katkı sağladı. Böylelikle herhangi bir saldırı olursa polislere kolayca zarar gelemeyecektir. Her bir güvenlik kulübesi 40 ton olup oldukça dayanıklıdır. Zırhlı olarak gelen bu kulübeler ülke genelinde kullanılıp özellikle karakol önünde kullanılıyor.

Hava şartları da etkilemeyecek

Nöbet tutan polisler için her açıdan avantajlı olan bu kulübeler zorlu hava şartlarında da koruyacak ve hizmet kalitesi artacak. Kulübedeki camlar balistik camla korunup 4 metrekare genişliğinde ve kolayca taşınabiliyor. İçeride ısıtıcı ve dışarıda projektörler bulunuyor. Şu anda 40 tane karakol önünde var. 

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum