Başkan Çelik Anneler Gününde karanfil dağıttı
Şehzadeler Belediye Başkanı Ömer Faruk Çelik, Koronavirüs tedbirleri kapsamında 21 Mart’tan bu yana sokağa çıkma kısıtlaması nedeni ile sokağa çıkmayan, bu hafta sonu 11 – 15 Saatleri arasında yürüyüş mesafesinde sokağa çıkmalarına izin verilen 65 yaş üstü vatandaşlara Anneler günü nedeni ile Ulupark önünde karanfil dağıtarak moral verdi. Başlan Çelik, sokaklarda ve parklarda gezen 65 yaş üstü kadınların Anneler gününü kutladı.
Editör: Manisa İlk Haber
10 Mayıs 2020 - 15:39







FACEBOOK YORUMLAR