AK Parti Sarıgöl Teşkilatından Emniyet Müdürüne Ziyaret
AK Parti Sarıgöl İlçe Teşkilatı, Polis Teşkilatının kuruluşunun 101. yıl dönümü nedeniyle İlçe Emniyet Müdürü Salih Öztürk’ü makamında ziyaret etti.
07 Nisan 2016 - 17:35 - Güncelleme: 07 Nisan 2016 - 21:16
AK Parti Sarıgöl İlçe Teşkilatı, Polis Teşkilatının kuruluşunun 101. yıl dönümü nedeniyle İlçe Emniyet Müdürü Salih Öztürk’ü makamında ziyaret etti.
Sarıgöl AK Parti İlçe Başkanı Muhammet Toy ve yönetim kurulu üyeleri polis teşkilatının kuruluşunun 101. yıl dönümünü kutlamak amacıyla İlçe Emniyet Müdürü Salih Öztürk’ü makamında ziyaret ederek kutladı. AK Parti İlçe Başkan Muhammet Toy, polislerin zor şartlar altında hizmet verdiklerini dile getirerek, "Huzur ve güvenliğimizi sağlayan polislerimizin kuruluşlarının 101. yılını kutluyorum. Görevlerinde de başarılar diliyorum" dedi.
Sarıgöl İlçe Emniyet Müdürü Salih Öztürk de ziyaretten memnun olduklarını söyledi.




FACEBOOK YORUMLAR