65 YAŞ ÜSTÜ ULUPARK'TA HASRET GİDERDİ

65 yaş üstü vatandaşlara bugün 4 saatliğine sokağa çıkma imkanı tanındı. Manisa'daki büyüklerimiz şehir merkezinde başta ulupark olmak üzere park ve bahçelere koştular.

65 YAŞ ÜSTÜ ULUPARK'TA HASRET GİDERDİ
10 Mayıs 2020 - 14:00

Manisa'da saat 11.00'dan itibaren 65 yaş üstü vatandaşlar sokaklara çıkma şansı yakaladı. 
Ulupark'ta banklara ve yeşil alanlarda oturan 65 yaş üstü vatandaşlar 4 saatliğine de olsa dışarıya çıkmanın keyfini yaşadı.


Ulupark işletmecileri yaşlıların en azından oturabilmeleri amacıyla sandalyeleri dışarıya çıkardı. Gezip yorulan yaşlılar Ulupark'ta hasret giderdiler.


FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum