Yunusemre Belediyespor Mağlup Oldu

Süper Amatör Lig’de mücadele eden Yunusemre Belediyespor, Manisa Sanayispor ile oynadığı müsabakayı 2-1 kaybetti.

Yunusemre Belediyespor Mağlup Oldu
14 Aralık 2015 - 11:05 - Güncelleme: 14 Aralık 2015 - 16:28

Süper Amatör Lig’de mücadele eden Yunusemre Belediyespor, Manisa Sanayispor ile oynadığı müsabakayı 2-1 kaybetti.


Ertuğrul Dilek Tesisleri’nde Manisa Sanayispor ile karşılaşan Yunusemre Belediyespor, futbolcusu Mehmet Salih Aşan’ın attığı gole rağmen kalesinde 2 gol gördü ve maçtan mağlup ayrıldı.


Yunusemre Belediyespor Genel Kaptanı Yılmaz Korap, “Ligin üst sıralarını ilgilendiren müsabakayı 2-1 kaybettik. İlk golü bulmamıza rağmen kalecimizin kırmızı kart görmesi sonucu 10 kişi kaldık. Sayıca eksik duruma düştükten sonra üstünlüğümüzü kaybettik. Bundan sonraki müsabakalardan galip ayrılmak için çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz.” dedi.


FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum