Vatandaşların Rahatı İçin Çalışmalar Başladı

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Gördes ile Salihli yolu arasında kalan 10 kilometrelik yolda asfalt çalışmasına başladı.

Vatandaşların Rahatı İçin Çalışmalar Başladı
03 Mayıs 2016 - 14:50 - Güncelleme: 03 Mayıs 2016 - 14:58

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Gördes ile Salihli yolu arasında kalan 10 kilometrelik yolda asfalt çalışmasına başladı.


Manisa Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların rahat ve güvenli yolculuk yapması için yoğun mesai harcayarak asfalt çalışmalarını sürdürüyor. Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı Yol Şube Müdürlüğü tarafından Gördes ile Salihli arasındaki 10 kilometrelik yolda asfalt yapımı için temel çalışmaları gerçekleştiriyor.


Çalışmalar hakkında bilgiler veren Genel Sekreter Yardımcısı Yılmaz Gençoğlu, “Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’ün talimatları doğrultusunda yoğun bir şekilde asfalt çalışmaları gerçekleştiriyoruz. İlçelerimizde asfalt sezonumuzu açtık. Bu kapsamda Gördes ile Salihli arasında kalan yolda asfalt çalışmamıza başladık. Manisalı vatandaşlarımıza güzel hizmetleri vermeyi sürdüreceğiz” diye konuştu.


FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum