SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI RESMEN BAŞLADI AMA…
İçişleri Bakanlığınca 12 Nisan Pazar saat 24.00'e kadar Manisa'nın da aralarında yer aldığı 30 büyükşehirle Zonguldak'ta, il sınırları içerisinde sokağa çıkma yasağı ilan edildi. Yasak 11 Nisan saat 00.00 itibariyle başladı. Ancak alış veriş için sokağa çıkan bir çok kişi hala evlerine dönemedi.
Editör: Manisa Haber
11 Nisan 2020 - 00:11
Yasağın ilan edilmesinin ardından fırın ve marketlerde oluşan yoğunluk yerini sessizliğe bıraktı.
Vatandaşlar gecenin ilk dakikalarından itibaren yasağa uyarak evlerinde beklemeye başladı. Ancak alışveriş için sokağa çıkan birçok kişi hala evlerine dönemedi. Sokaklarda insanları görmek mümkün.




FACEBOOK YORUMLAR