MUHTAR, GALİBİYET PRİMİNİ KENDİ CEBİNDEN ÖDEDİ
Manisa’da 1. Amatör Lig C Grubunda yer alan 1965 Nurlupınarspor, ligin ilk devresinde 18 puan topladı. Kazım Karabekir Mahalle Muhtarı Tekin Aydın, maç sonu futbolculara teşekkür ederek, galibiyet primlerini kendi cebinden ödeyerek takıma desteklerinin devam edeceğini söyledi.
Editör: Manisa İlk Haber
28 Kasım 2018 - 13:30
Manisa 1. Amatör Lig C Grubunda lider 1965 Nurlupınarspor, sahasında ağırladığı Çepniderespor’u 3-1 mağlup ederek ligin ilk devresinde 18 puan topladı. Takımın kurulduğu andan bugüne neredeyse tüm maçlarına seyirci olarak katılan Kazım Karabekir Mahalle Muhtarı Tekin Aydın, maç sonu futbolculara teşekkür ederek, galibiyet primlerini kendi cebinden ödedi. Takıma verecekleri desteğin devam edeceğini söyleyen Aydın, “Mahallemizin gençlerini kötü alışkanlıktan koruyup spora teşvik eden 1965 Nurlupınarspor’un her zaman yanındayız. Takımın neredeyse tüm maçlarını seyrettim. Mahallemiz ve diğer mahallelerden gençlerimiz top oynama şansı buluyor. İnşallah bu yıl da geçen sezon gibi şampiyon oluruz” şeklinde konuştu.







FACEBOOK YORUMLAR