MANİSA'DA 500 İŞÇİ ALINACAK!

İŞKUR Manisa'da Toplum Yararına Programlar (TYP) kapsamında 500 işçi alımı yapacağını duyurdu.

MANİSA'DA 500 İŞÇİ ALINACAK!
18 Ocak 2019 - 10:52 - Güncelleme: 18 Ocak 2019 - 16:34

İŞKUR'dan yapılan açıklama şöyle:
"İlimizdeki çeşitli Kamu Kurum ve Kuruluşlarında 6 ay süreyle istihdam edilmek üzere 500 (beş yüz) kişilik TYP kontenjanı tahsis edilmiştir. 18.01.2019 Cuma günü itibariyle müracaatlar başlamış olup 22.01.2019 Salı günü sona erecektir.  


Başvurular;  İŞKUR İl Müdürlüğüne, ilçelerde ise Hizmet Merkezlerine şahsen yapılacağı gibi, www.iskur.gov.tr internet adresi üzerinden de yapılabilir."
 


FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum