MANİSA'DAN YENİ KARANTİNA HABERLERİ...
Manisa’nın Alaşehir İlçesine bağlı, Caberfakılı Mahallesi ile Soma’da Cumhuriyet Mahallesi Pelit Sokakta bir apartman karantinaya alındı.
Editör: Manisa Haber
15 Nisan 2020 - 12:44
Konuyla ilgili Valilikten yapılan açıklama şöyle:
İlimiz Alaşehir İlçesine bağlı, Caberfakılı Mahallesi 15.04.2020 tarihi itibariyle; Koronavirüs salgınından vatandaşları korumak ve salgının yayılmasını önlemek amacıyla İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun 15.04.2020 tarihli ve 2020/28 sayılı kararı ile 14 gün süresince karantina altına alınmıştır.
İlimiz Soma İlçesine bağlı Cumhuriyet Mahallesi Pelit Sokak No: 25 de bulunan apartman 15.04.2020 tarihi itibariyle; Koronavirüs salgınından vatandaşları korumak ve salgının yayılmasını önlemek amacıyla İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun 15.04.2020 tarihli ve 2020/20 sayılı kararı ile geçici süreyle karantina altına alınmıştır.




FACEBOOK YORUMLAR