MANİSA'DA KAN DONDURAN CİNAYET

Manisa'nın Akhisar ilçesinde, 36 yaşındaki bir kadın, 60 yaşındaki bir kadını otobüs durağında bıçaklayarak öldürdü.

MANİSA'DA KAN DONDURAN CİNAYET
21 Nisan 2020 - 18:27
Edinilen bilgiye göre, psikolojik rahatsızlığı olduğu iddia edilen Ş.C. (36) isimli kadın, Akhisar ilçesi Reşat Bey Mahallesi'nde otobüs durağında bekleyen Nergüzel A.'yı (60) bıçakla saldırarak yaraladı.

Yaralanan kadın olay yerine gelen Acil Servis ekipleri tarafından hastaneye kaldırıldı.

Talihsiz kadın, yapılan tüm müdahalelere rağmen hayata tutunamadı.

Gözaltına alınan zanlının sorgusu sürüyor.

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum