MANİSA'DA İYİLEŞEN KORONA HASTALARI ALKIŞLARLA HAYATA UĞURLANIYOR

Manisa’da koronavirüs nedeniyle tedavi gören hastaların birçoğu iyileşip taburcu oluyor. Manisa Valiliği, her gün koronavirüsü yenerek hastaneden alkışlar arasında ayrılan hastaların görüntülerini paylaşıyor.

MANİSA'DA İYİLEŞEN KORONA HASTALARI ALKIŞLARLA HAYATA UĞURLANIYOR
Editör: Manisa Haber
18 Nisan 2020 - 11:07
Türkiye genelinde olduğu gibi Manisa’da da koronavirüs hastalarının tedavisi Manisa’daki çeşitli hastanelerde gerçekleştiriliyor. Merkez Efendi Devlet Hastanesi ilk sırada geliyor. Soma ve Turgutlu Devlet hastanelerinin yanı sıra Celal Bayar Üniversitesi Hafsa Sultan Tıp Fakültesi Hastanesi de COVİD-19 hastaları için bir şifa kapısı oldu.
 

İyileşen hastalar için her gün hastanelerde mini alkışlama töreni düzenleniyor.
Manisa Valiliği’nin paylaştığı son görüntülerde iyileşen hastaların sevinci dikkat çekiyor.

Verilen mesaj ise şöyle:
İlimizde COVİD-19 tanısı konularak tedavi altına alınan vatandaşlarımız virüsü yenerek iyileşiyor. 

Unutmayalım; 
Önemli olan kendimizi virüsten koruyabilmektir.
Sosyal izolasyon sağlamayı, sosyal mesafeyi korumayı ihmal etmeyelim.

 
 

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum