MANİSA'DA İYİLEŞEN KORONA HASTALARI ALKIŞLARLA HAYATA UĞURLANIYOR
Manisa’da koronavirüs nedeniyle tedavi gören hastaların birçoğu iyileşip taburcu oluyor. Manisa Valiliği, her gün koronavirüsü yenerek hastaneden alkışlar arasında ayrılan hastaların görüntülerini paylaşıyor.
Editör: Manisa Haber
18 Nisan 2020 - 11:07
İyileşen hastalar için her gün hastanelerde mini alkışlama töreni düzenleniyor.
Manisa Valiliği’nin paylaştığı son görüntülerde iyileşen hastaların sevinci dikkat çekiyor.
Verilen mesaj ise şöyle:
İlimizde COVİD-19 tanısı konularak tedavi altına alınan vatandaşlarımız virüsü yenerek iyileşiyor.
Unutmayalım;
Önemli olan kendimizi virüsten koruyabilmektir.
Sosyal izolasyon sağlamayı, sosyal mesafeyi korumayı ihmal etmeyelim.





FACEBOOK YORUMLAR