İLK PLAZMA TEDAVİSİ UYGULANAN KOVİD-19 HASTASI İYİLEŞTİ

Türkiye'de plazma tedavisinin ilk uygulandığı 56 yaşındaki erkek Covid-19 hastasının iyileştiği bildirildi.

İLK PLAZMA TEDAVİSİ UYGULANAN KOVİD-19 HASTASI İYİLEŞTİ
Editör: Manisa Haber
28 Nisan 2020 - 12:21 - Güncelleme: 28 Nisan 2020 - 12:23
Plazma tedavisinin ilk kez uygulandığı hasta Malatya'daki Turgut Özal Tıp Merkezi'ndeki tedavisinin ardından iyileşerek taburcu oldu.
İnönü Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Kızılay, Türkiye'de ilk kez 5 Nisan'da bünyelerindeki Turgut Özal Tıp Merkezinde yapılan işlemle, yeni tip corona virüse yakalanıp iyileşmiş ve sonrasında testleri negatif gelen bir hastadan toplanan plazmadan, başka bir hastanın tedavisinde yararlanıldığını ifade etti.

 
 

 

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum