Bakan duyurdu: Türkiye'de hayvanlar üzerinde deneyler başladı

Türkiye'deki koronavirüs aşı çalışmalarında hayvanlar üzerinde deneyler başladı.

Bakan duyurdu: Türkiye'de hayvanlar üzerinde deneyler başladı
08 Mayıs 2020 - 14:31 - Güncelleme: 08 Mayıs 2020 - 16:07

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Türkiye'deki koronavirüs aşı çalışmalarında hayvanlar üzerinde deneylerin başladığını söyledi.

Bakan Varank, yeni tip koronavirüse (Kovid-19) karşı aşı geliştirme çalışmalarına ilişkin bilgi verirken, "Rekombinant aşıda üç üniversitemiz hayvan deneyleri aşamasına geldi, hatta bir tanesi hayvan deneylerini başlattı. Hayvan deneyleri tamamlandıktan sonra klinik çalışmalara geçilmesi gerekiyor." dedi. 

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum