MANİSALI DOKTOR KOVİD-19 KURBANI

ABONE OL

İzmir'de doktorluk yapan aslen Manisa Akhisarlı olan Nihat Dayanıklı kaptığı koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Eczacı eşinin de tedavisinin devam ettiği öğrenildi.

Ödemiş Devlet Hastanesi'nde de uzun yıllar görev yapan Ak Ege Tıp Fakültesi Üroloji Kliniği Başasistanı Op. Dr. Nihat Dayanıklı, koronavirüse yenik düştü. Doktor, 3 haftadır tedavi gördüğü Dokuz Eylül Tıp Fakültesi Hastanesi’nde hayatını kaybetti.

EŞİNİN TEDAVİSİ SÜRÜYOR

Eşi Eczacı Sibel Gültekin Dayanıklı’nın ise korona virüs kapsamında Dokuz Eylül Tıp Fakültesi Hastanesi’nde tedavisinin sürdüğü kaydedildi.
Çiftin iki çocuğu olduğu öğrenildi.