MANİSALI ÇİFTÇİLER İÇİN 50 BİN ADET MASKE
Ege İhracatçı Birlikleri tarafından İlimizdeki Mevsimlik Tarım İşçilerine dağıtılmak üzere 50.000 adet maske, Manisa İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'ne teslim edildi.
Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan İl Müdürü Metin Öztürk; “Manisa gibi tarımsal potansiyeli çok yüksek olan ilimizde, sektörün tüm temsilcileri ile paydaşlık ilişkisi içerisinde olmak tarımımıza farklı bir ivme kazandırmaktadır. İl Müdürlüğü olarak bizlerde Sivil Toplum Kuruluşlarımız ile iş birliği içerisindeyiz. Bugün de her platformda birlikte olduğumuz Ege İhracatçı Birliğimiz, İlimizdeki Mevsimlik Tarım İşçilerinin kullanmaları için 50.000 adet maskeyi Müdürlüğümüze teslim ettiler. Kendilerine Koronavirüs salgınıyla olan mücadelemize ve Manisa tarımına verdikleri katkılardan dolayı şükranlarımı sunuyor, çok kıymetli Başkan ve Yönetim Kurulu Üyelerine teşekkür ediyorum” dedi.