MANİSA'DA O MAHALLEDE KARANTİNA BİTİYOR
Manisa Valiliği, Akhisar ilçesine bağlı Kömürcü Mahallesinde karantinanın sona ereceğini açıkladı.
Manisa Valiliğinden yapılan açıklamada, "İlimiz Akhisar İlçesine bağlı Kömürcü Mahallesinde 03.05.2020 tarihinde başlatılan karantina uygulaması, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun 29.05.2020 tarihli ve 2020/56 sayılı kararı gereğince 29.05.2020 tarihi saat 24:00 itibari ile sonlandırılacaktır" denildi.