MANİSA'DA BİR MAHALLEDE KARANTİNA SONA ERDİ

ABONE OL

Manisa Valiliği, Alaşehir ilçesi Gümüşçay Mahallesinde koronavirüs salgını tedbirleri kapsamında uygulanan karantinanın sona erdiğini duyurdu.

Valiliktan yapılan açıklamada, "İlimiz Alaşehir İlçesine bağlı Gümüşçay Mahallesinde devam eden karantina uygulamasının, 15.05.2020 tarihi saat 24:00 itibariyle İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararı ile sonlandırılmasına karar verilmiştir" ifadelerine yer verildi.