MANİSA ÇARŞISI YİNE HAREKETLENDİ

ABONE OL

Koronavirüs önlemleri kapsamında sokağa çıkma yasağına saatler kala Manisa'dan bu görüntüler geldi.

Bu gece  yarısından itibaren Manisa ile birlikte 31 ilde sokağa çıkma yasağı 2 gün süreyle uygulanacak.

Yasak öncesinde Manisalılar alışveriş yapmak da resmi kurumlardaki işlerini tamamlamak amacıyla sokağa çıktı.

Özellikle banka önlerinde yoğunluk oluştuğu gözlendi.

Polis yoğunluğu önlemek için bazı noktaları demir bariyerler yerleştirdi.

Cadde ve sokaklardaki yoğunluğun akşam saatlerinde daha da artması bekleniyor.