Manisa Büyükşehir Belediyespor kupaya veda etti

ABONE OL

Manisa Büyükşehir Belediyespor kupaya veda etti

Manisa Büyükşehir Belediyespor bu sezona oldukça umutlu başlayacakken daha baştan kaybedildi. Ziraat Türkiye Kupası 2.tur mücadelesinde evinde Bergama Belediyespor’a 2 – 0 yenildi ve kupaya maalesef ki veda etti. 2.tur mücadleesinde evinde Bergama Belediyespor’a yenilen Manisa Büyükşehir Belediyespor  diğer maçları  için daha iyi hazırlanması gerekiyor.

Maç hakkında kısa ve net bilgiler :

Stat: Mümin Özkasap Stadı

 

Hakemler: Mehmet Güngör, Rahman Kalyoncu, Fatih Pazı

 

Manisa Büyükşehir Belediyespor: Yusuf, Abdurrahman Emir, Umut, Alper Akçam, Çağrı, İsmail (Dk. 67 Ali), Berkin Kamil, Mehmet Kuruoğlu, Ufukhan, Mehmet Yılmaz, Kaan (Dk. 67 Olcay)

 

 

Bergama Belediyespor: Kazım, Hüseyin, Ahmet, Emre, Berkant (Dk. 74 Volkan), Samet (Dk. 87 Ozan Murat), Hakan, Mehmet Mert (Dk. 90 Ulaş), Hacı Ömer, Resul, Berk

 

Sarı Kartlar: Ahmet, Berkant, Samet, Resul (Bergama Bld.)

 

Goller: Dk. 54-80 Hacı Ömer (Bergama Bld.)