İZMİR CADDESİ TRAFİĞE KAPANACAK

ABONE OL

Manisa Büyükşehir Belediyesi, elektrikli otobüs projesi İzmir Caddesi üzerinde Kırmızı Köprü ile Şeyh Fenari Camii arasında kalan alanda yol çizgi-boya çalışması nedeniye 5 Şubat Salı günü 08.00 ile 18.00 saatleri arasında caddenin trafiğe kapalı olacağını duyurdu.

Manisa Büyükşehir Belediyesinin önümüzdeki günlerde şehre hizmet vermeye başlayacak olan çevre dostu elektrikli otobüs projesi için hazırlık çalışmaları aralıksız devam ediyor. Proje kapsamında yol çizgi-boya çalışmaları sürüyor. Çalışmalar doğrultusunda 5 Şubat Salı günü İzmir Caddesi üzerinde Kırmızı Köprü ile Şeyh Fenari Camii arasında kalan alanda yol çizgi-boya çalışması gerçekleştirileceği açıklandı. Büyükşehir Belediyesinden konuyla ilgili yapılan duyuruda; “5 Şubat Salı günü İzmir Caddesi üzeri Kırmızı Köprü ile Şeyh Fenari Camii arasında yol çizgi-boya çalışması yapılacağı için bu bölge 08.00 ile 18.00 saatleri arasında trafiğe kapatılacaktır. Tüm Manisalı vatandaşlarımıza duyurulur” ifadeleri kullanıldı.