Galibiyet geldi

ABONE OL

Galibiyet geldi

Mansia Büyükşehir Belediyespor tarafından Hatay ekibi olan Erzin Belediyespor takımını 2 – 0 mağlup ettiler. Bu sezonun ilk galibiyeti olan bu maç oldukça önemliydi. Maçta oldukça üstün olarak hareket eden yeşil beyazlılar Abdurrahman Emir ve Ufukhan’ın golleri ile takım 3 puanı kaptı.

Cengiz Ergün’de oradaydı

Spor Toto 3.Lig 1.gruptaki maçta 4.haftanın maçı olarak oynanan bu maç Mümin Özkasap Stadında yapıldı. Maçta yer alan kişiler arasında ise Cengiz Ergün, Mevlüt Aktan, Yaşar Coşkun, Yılmaz Gençoğlu, Mustafa Yıldız ve kulübün yöneticileri de tribünde yer alarak maçı izlediler.

3 puanı kaptılar

Maça hırslı başlayan oyunculardan Abdurrahman Emir adındaki oyuncu 5.dakikada gol attı. İlk yarı bu skorla tamamlanırken ikinci yarıda da 78.dakika olduğunda Ufukhan tarafından 2.gol geldi. Maç bu şekilde sonlandı.