Askerlerin çoğu taburcu oldu
Askerlerin çoğu taburcu oldu
Bildiğiniz gibi son yaşanan ardı ardına zehirlenme olaylarında hastaneye kaldırılan askerler hakkında gelişmeler gelmeye devam ediyor ki en son gelen bilgilere göre gıda zehirlenmesi sonucunda yüzlerce asker hastaneye kaldırılmıştı. O gün tedavisine başlanan askerlerden 8 tanesinin tedavisi kaldı ve tedavileri hala devam ediyor. Aralarında durumu kritik olmayınca hepsi kısa süre içerisinde sağlığına kavuştu ancak 8 tanesi hala devam ediyor.
Manisa Valisi Açıkladı
17 Haziran 2017 günü yaşanan olayda Batı Kışla’da olan askerler etkilendi. Hemen hastanelere gönderilen askerlerin tedavilerine başlandı. Bugün itibari ile de 5 tane asker Manisa Devlet Hastanesinde tedavi görürken geriye kalan 3 asker Manisa Celal Bayar Üniversitesi Hafsa Sultan Hastanesi’nde tedavi görmekte. Durumları ise günden güne iyi oluyor.