AKHİSAR'DA BİR MAHALLE KARANTİNAYA ALINDI

ABONE OL

Manisa'nın Akhisar ilçesinde bir mahalle koronavirüs tedbirleri kapsamında 14 gün karantinaya alındı.

Konuyla ilgili olarak Manisa Valiliğinden yapılan açıklama şu şekilde:

"İlimiz Akhisar İlçesine bağlı Sindelli Mahallesi 22.04.2020 tarihi saat 17:00 itibariyle; Koronavirüs salgınından vatandaşları korumak ve salgının yayılmasını önlemek amacıyla İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun 22.04.2020 tarihli ve 2020/50 sayılı kararı ile 14 gün süresince karantina altına alınmıştır.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur."

akhisar karantina manisa ilk haber haberler