65 YAŞ ÜSTÜ ULUPARK'TA HASRET GİDERDİ

ABONE OL

65 yaş üstü vatandaşlara bugün 4 saatliğine sokağa çıkma imkanı tanındı. Manisa'daki büyüklerimiz şehir merkezinde başta ulupark olmak üzere park ve bahçelere koştular.

Manisa'da saat 11.00'dan itibaren 65 yaş üstü vatandaşlar sokaklara çıkma şansı yakaladı. 
Ulupark'ta banklara ve yeşil alanlarda oturan 65 yaş üstü vatandaşlar 4 saatliğine de olsa dışarıya çıkmanın keyfini yaşadı.
Ulupark işletmecileri yaşlıların en azından oturabilmeleri amacıyla sandalyeleri dışarıya çıkardı. Gezip yorulan yaşlılar Ulupark'ta hasret giderdiler.