3 HAFTA KARANTİNA UYGULANAN MAHALLEDE KARANTİNA KALDIRILDI

ABONE OL

Manisa Valiliği, 3 hafta karantina uygulanan Alaşehir ilçesine bağlı Caberfakılı Mahallesinde karantinanın kaldırıldığını duyurdu.

Manisa Valiliğinden şu açıklama yapıldı:
"İlimiz Alaşehir İlçesine bağlı Caberfakılı Mahallesinde 28.04.2020 tarihi itibariyle uzatılan karantina uygulamasının, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun 05.05.2020 tarihli ve 2020/43 sayılı kararı ile 05.05.2020 tarihi saat 24:00 itibariyle kaldırılmasına karar verilmiştir."