700 yıllık darphane binası
Editör: Manisa İlk Haber
01 Şubat 2017 - 21:53 - Güncelleme: 08 Temmuz 2017 - 12:37
Manisa’da Türk mimarlık tarihinin en önemli eserleri arasında yer alan 700 yıllık Manisa Darphane binası, restorasyonunun ardından terk edilince madde bağımlıların yuvası haline geldi.
700 yıllık darphane binası 4 yıl önce 1 milyon TL harcanarak yapılan Restorasyonun sonrası kaderine terk edildi. çeşitli uyuşturucu maddeler bulunan binanın içler acısı hali mahalleliliğinin tepkisine yol açıyor.
2012/2013 yılları arasında Büyükşehir Belediyesi olan Manisa Belediyesi tarafından restore edilen bina boş bırakılınca gece odlumu madde bağımlıları gelip burada uyuşturucu çekiyorlar. 2017 yılına girdik ama burası aynı halde. Gece odlumu kimse evine girip çıkamıyor. Buraya turistler geliyor ve binanın bu haline bakıp şikayetçi oluyorlar. manisa







FACEBOOK YORUMLAR