Şehzadeler İçin Çalışıyoruz
Manisa da Şehzadeler ilçesi Belediyesinin yaptığı yeşil alan ve park çalışmaları ile vatandaşın beğenisini topluyor. Şehzadeler Belediyesi Başkanı Ömer Faruk Çelik halkımızın daha güzel bir Şehzadelerde huzur içinde yaşaması için çalışmalarımızı sürdüreceğiz dedi.
2014 yılından bu yana yaptığı yeşil alan ve çocuk oyun parklarıyla Şehzadeler Parkının büyük beğenisini topluyor. Göreve geldiğinden sonra Şehzadeler ilçesinde 65 ilçesinin 65 mahallesinde park ile yeşil alan çalışmalarını başlattıklarını söyleyen Şehzadeler Belediye Başkanı Ömer Faruk Çelik, “Şehzadeler Belediyesi olarak göreve geldiğinin ilk yıl zorlu bir taraftan da kuruluş sürecini yaşadık.
Fakat bir taraftan Kuruluş sürecimizin tamamlanmasını bir taraftan da atik bir şekilde Şehzadeler ilçesinde yaşayan 170 bin insanlarımıza da eşit bir şekilde hizmetlerimizi ulaştırdık.